Administrare corporativă

Nevoile de administrare corporativă variază pentru fiecare companie în funcție de tipul de industrie, numărul de angajați și procesele de afaceri. Toate procesele implicate în domeniul de administrare corporativă asigură eficiența și productivitatea oricărui tip de companie.

Suntem capabili sa ne adaptăm serviciile noastre bazându-ne pe nevoile clienților noștri, deoarece avem experiența de a servi diferite tipuri de persoane juridice, inclusiv în ceea ce privește taxele legale asociate cu toate procesele de afaceri.

Serviciile noastre de administrare corporativă diverse și flexibile includ următoarele:

  • Secretare ale companiei, responsabile cu respectarea obligațiilor statutare locale și internaționale.
  • Directori, care sunt capabili să controleze și să administreze toate activitățile companiei.
  • Reprezentanții rezidenți și un sediu social pentru companie.
  • Menținerea tuturor înregistrărilor necesare, inclusiv înregistrările legale și minutele de la ședinețe companiei, comunicarea cu membrii personalului, etc.
  • Sfaturi cu privire la modificările legislative care au un impact asupra cerințelor statutare ale companiei.
  • Administrarea proceselor corporative de zi cu zi, inclusiv corespondența, apeluri telefonice și e-mailuri.
  • Noi oferim săli de consiliu și facilități de sprijin ori de câte ori este necesar, pentru toate tipurile de întâlniri de afaceri.
  • Păstrarea documentele legale solicitate de către autoritățile locale sau naționale, ceea ce înseamnă trimiterea cererilor sau completarea documentelor în numele societății.
  • Pregătirea comunicărilor, agendelor și orare, participarea și luarea de minute la întâlnirile de afaceri.
  • Menținerea relațiilor de afaceri cu parteneri locali, companii, furnizori sau companii afiliate cu furnizarea de servicii administrative corporative.
  • Asigurarea respectării legislației privind împiedicarea spălării de bani.